מחיצות ריצפה תקרה ניידות בכוחן ליצור חלל פנים חדש ומעוצב. הן יוצרות הפרדה של חלל הפנים בצורה מסוגננת ומאפשרות לפסל מרחבים נוספים בשטח פתוח וגדול. הן שימושיות במשרדים, באולמות וחללים שמיועדים לכנסים ותערוכות. תוכלו לעצב את המשרד או האולם וליצור מחדש חללים גדולים או אינטימיים במבנה אחד, מבלי להרוס קירות או להיאלץ לבנות קירות גבס.

מחיצות ריצפה תקרה ניידות לחלל הפנים

מחיצות ריצפה תקרה ניידות לחלל הפנים

היכן מתקינים מחיצות ריצפה תקרה?

במשרדים שמעוצבים כחללים פתוחים

היכולת המודולרית של קירות הפרדה אלה תשתלב היטב בחללי פנים במקומות עבודה רבים. יש מגוון דגמים שמאפשרים לעצב משרדים בכל תחום (הייטק, משרדי עורכי דין וכו') בהתאם לצרכים ולתנאים של המקום, בהיעדר בנייה או הריסה של החלל.

באולמות אירועים בהם נדרשת חציצה אסתטית

מחיצות ריצפה תקרה הן פתרון אידיאלי לחלוקת חלל של אולם אירועים שבו תידרש לא פעם הפרדה בין אירוע לאירוע או הנגשה של החלל לכמות האורחים המשתנה, שכן לעיתים יש צורך באולם גדול ולעיתים אולם קטן ואינטימי יהיה המענה. מחיצת הרצפה תקרה תראה אסתטית, אלגנטית ותתכתב עם החלל כאילו נכחה שם תמיד.

במרכזי קונגרסים ותערוכות

מחיצות רצפה תקרה תשתלבנה גם במרכזי קונגרסים בהם מקיימים ירידים או תערוכות משתנות. התכונה המודולרית שלהן היא אידיאלית לתערוכות מתחלפות ולמקומות בהם התפאורה משתנה בתדירות גבוהה.

היתרונות של מחיצות ריצפה תקרה הניידות

בימינו מחיצות ריצפה תקרה ניידות הן לא רק פריט עיצובי ומודרני. מחיצות ריצפה תקרה מתמזגות בטכנולוגיה המודרנית ביותר כשהן שומרות על מראה עדין ואלגנטי, ובאופן הזה, למעט היתרון הדקורטיבי של עיצוב החלל, הן משמשות לבידוד אקוסטי בחדרי ישיבות, משתלבות עם מערכות אלקטרוניות שהופכות את המחיצה למסך מודרני וכו'. בנוסף, בהתאם לעובי המחיצה וטכנולוגית הייצור שלהן אפשר יהיה לבחור את דרגת האטימות של המחיצה.

אחד היתרונות הבולטים של מחיצות אלה הוא הגמישות הגבוהה שהן מספקות. הן יכולות להתנייד בחלל בצורה פשוטה וקלה. גמישות זאת תספק שימוש רב פעמי ובכל הזדמנות, גם באופן הכי ספונטני. עוד יתרון משמעותי של מחיצות רצפה תקרה הוא הדרך היעילה שבו הן משתלבות בחלל הפנים. ההתקנה לא מורכבת מדי ותתבצע בהיעדר כל צורך בשינויים בחלל ובזמן קצר יחסית אפשר לעצב מחדש את מבנה החלל ולשוות לו מראה טבעי.

מחיצות ריצפה תקרה יכולות לשמש קיר חיצוני של החלל או כעוד קיר הפרדה בחדר קיים. המחיצות לא מהוות חלק מהמבנה האדריכלי כי אם תוספת נהדרת ודקורטיבית למבנה והן מתאימות להתקנה בחללים רבים. מאחר שהן פשוטות כל כך להתקנה ומספקות אלטרנטיבה חדשנית וחכמה לעיצוב פנים יעיל ומודרני.

אפשרויות העיצוב והגימור של המחיצות

כפי שהוזכר ניתן למצוא מגוון דגמים וסגנונות של מחיצת תקרה רצפה ניידת שתעניק את החיץ האולטימטיבי בבית העסק. נדגיש כי לפני כל בחירה, יש להבין מה הם האילוצים והתנאים של החלל ולבחור את רמת הבידוד הנדרשת, כשמתחשבים גם בחומרי הגימור מהם מיוצרת המחיצה כדי להבטיח את רמת המיסוך האיכותית ביותר.

האיכות של חומר הפורניר ממנו עשויות חלק מהמחיצות תלויה בשני מרכיבים  – איכות העץ והעובי שמחפה את פנים העץ וגם חומרי ההדבקה שמהדקים את כל החלקים. פורניר יגיע מספר עוביים, ובהתאם לזאת העיצוב של המחיצה ואופי הגימור ישתנה בין חיץ לחיץ.

על ידי מחיצות שמעוצבות מפורמייקה ניתן ליצור תוצר בגימור משובח ומעוצב ביותר עם עמידות גבוהה למנעד שימושים בתעשייה. ישנן מחיצות שהן מעוצבות מפורמייקה יצוקה/ מלמין – שהוא חומר כימיקל אורגני שמשמש בדרך כלל לייצור של פלסטיק ושרף. חומר גלם זה עמיד אל מול קרינת  UV ועל כן ניתן להניח אותו במקום חיצוני שהוא חשוף לאור מבלי שייהרס. צביעה שלו תספק מראה אטום ומעוצב דרכו ניתן ליצור קשת של גוונים וצורות גימור שיספקו אפקטים עיצוביים ומקוריים על גב המחיצה. מחיצה עם גימור מלמין יכולה מאוד להתאים לבתי כנסת, למשרדים, מקומות ציבוריים ומוסדות.