מחיצות ניידות לאולמות אירועים

בעלי אולמות אירועים כבר מודעים לעבודה שלא כל הלקוחות שלהם יסתפקו בחלל גדול לאירוע או לכנס שהם מתכננים ויבקשו חלל יותר קטן שיהיה מותאם לכמות המוזמנים. לצורך זה הם יצטרכו להיעזר במחיצות ניידות לאולמות אירועים שמאפשרות לצמצם את החלל ולבודד אותו. המחיצה בנויה ממסגרת אלומיניום שמכילה בתוכה חומר בידוד אקוסטי. ניתן לבחור את רמת הבידוד ע"י בחירת החומרים שבתוך המחיצה: צמר הסלעים (לפי יחידות משקל למ"ק), תוספת לבידוד האקוסטי ע"י שכבת יריעה ביטומנית / גבס / פח, עץ החיפוי  פורמייקה יצוקה על סיבית / פורמייקה / פורניר), ומעכב בעירה.

מחיצות ניידות משמשות אותנו בשגרת היום יום, שכן ניתן לזהות אותן גם בחללי משרד, במקרים בהם נבקש, לזמן מוגבל, חלל אינטימי למפגש אישי או למטרת עבודה שדורשת חלל ללא הסחות, ולאחר שמסיימים, מאחסנים את המחיצה וחוזרים ליהנות מהחלל המרווח. במאמר זה נרחיב על היתרונות של קיר הפרדה נייד שמחלק את החלל ומאפשר ליהנות מ – "כמה אולמות בו זמנית".

פתרונות חדשניים בכל הנוגע לחללים

היום כל בעל אולם שמחזיק בחלל גדול ישמח לספק ללקוחות שלו התנאים הדרושים לו עבור כל סוג אירוע. המענה של מחיצות מתקפלות הינו מענה אולטימטיבי שלא היה קיים בעבר, מאחר שהמחיצה של פעם בעיקר שימושה להפרדה חזותית, אולם הרעש והאינטימיות נותרו כאילו מדובר בחלל אחד גדול. כיום, בעקבות תכנון ויצור מוקפד ששם דגש על רמת אקוסטיקה מושלמת ועל עיצוב ייחודי שנעזר בטקסטורות וחומרי גלם –פורמייקה, פורניר, ניתן לייצר פתרון אידאלי כאילו מדובר בחללים נפרדים מאז ומתמיד.

מחיצות ניידות לאולמות אירועים

מחיצות ניידות לאולמות אירועים

המענה האולטימטיבי לחלוקת החלל

מחיצות אקוסטיות ניידות מהוות בימינו מוצר חובה ואפקטיבי למדי במגוון של מקומות בהם יש התקהלות של אוכלוסייה. לפני הכל הן תשמשנה לחלוקה של החלל וניצול מרבי של החלל גדול, שכן בזמן אחד ניתן לבצע שני אירועים נפרדים בחלל אחד מבלי שהרעש מצד אחד יפריע לכל מי ששוהה בצד השני. אך הקסם האמתי נעוץ דווקא ביכולת הניוד שלהן. ניתן לפרוס את המחיצה ולהזיז אותה למיקום אחר בכל רגע נתון.

כמו כן, יש היום לא מעט דגמים וסוגים, כאשר כל אחד מסוגל לספק החציצה האולטימטיבית – במשרד, בחלל של מתנ"ס או בחלל שלא אולם אירועים. עוד נציין, שבכל בחירה, כדאי להבין מראש מה רמת הבידוד הנחוצה, על מנת להבטיח בחירה איכותית במחיצה שתספק רמת מיסוך אידיאלית מכל שאון.

כל היתרונות של קיר הפרדה נייד

בבנייה מסורתית של אולם אירועים, החלל יהיה משתת על ידי קירות מקובעים, בעוד שכל החלל יהיה פתוח וגדול במטרה להכיל כמה שיותר אנשים. אלא שלא פעם אנשים יבחרו לעשות אירוע מצומצם והשימוש בחלל גדול עשוי לגרום לאווירה של אירוע דל, מרוחק ומנוכר. על כן, המחיצה המודולרית תאפשר צמצום אפקטיבי וחכם של החלל, ותשנה בין רגע את האווירה המנוכרת לאווירה אינטימית, משפחתית וחמה. להלן עוד כמה מיתרונותיה:

  • מחיצות ניידות לאולמות אירועים מספקות הפרדה איכותית בחלל ושומרות על מראה אסתטי ומעוצב גם בהתראה קצרה.
  • את המחיצה אפשר לשנע מנקודה לנקודה, בלי להתחייב למיקום וניתן לעשות בה שימוש בכל אולם או משרד.
  • ניתן לתפעל אותן בקלות רבה, בלי צורך בכוח אדם רב ובתום השימוש הן מתקפלות ואינן לוקחות מקום בחלל.
  • הן יכולות להגיע בגדלים שונים וכך אפשר להתאים אותן לכל חלל בהתאם למידות ולתנאי המקום.
  • אפשר לייצר אותן מחומרי גלם שונים, כל עוד מבינים את המשמעות של רמת הבידוד ואופי המחיצה שמושפעת מחומר הגלם.